bijna zo ver - Reisverslag uit Nieuwleusen, Nederland van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu bijna zo ver - Reisverslag uit Nieuwleusen, Nederland van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

bijna zo ver

Blijf op de hoogte en volg Amanda

03 April 2014 | Nederland, Nieuwleusen

ik heb me koffer al gepakt, nog een paar daagjes dat is het zo ver! ik heb mijn school eigenlijk afgerond, ik heb onofficieel mijn DIPLOMA :) ik moet alleen nog de stage uren en die haal ik op malta ^^ morgen is mijn laatste dagje bij Het Nolderwoud en dat vlieg ik zaterdag om 11 uur, het is 3 uurtjes vliegen dus als alles goed gaat zijn wij er ongeveer om 14 uur en dan kijken hoe en wat die dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 13933

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: