geland - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu geland - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

geland

Blijf op de hoogte en volg Amanda

05 April 2014 | Malta, Dingli

jaa we zijn vandaag net iets voor 2 uur geland de vlucht ging allemaal goed. we werden opgehaald door iemand van ESE toen kregen we een welkoms pakketje met onze sleutel er in :) we werden naar het appartement gebracht met een busje met 4 andere meiden die ook schoonheidsspecialiste doen en 2 daar van zitten in de zelfde spa als aileen en ik dus 1 bij aileen en 1 bij mij. we kwamen binnen het was wel heel krap, een één persoons lift en trap maar aileen en ik hebben alles in de lift gepropt haha was lachen gieren en brullen haha. we kwamen in ons kamer en we hebben een spaans meisje als kamer genoot maar die blijft maar 1 maandje dus misschien krijgen we dan nieuwe mensen :) we gaan nu eerst de koffer uit pakken en boodschappen doen en dan zien we wel verder

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014