de lange wandeling - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu de lange wandeling - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

de lange wandeling

Blijf op de hoogte en volg Amanda

06 April 2014 | Malta, Dingli

wij hadden vandaag nog lekker vrij dus we hebben lekker de ochtend uit geslapen voor zo ver dat kon. want die bedden zijn hier super hard en ik voel de veren er in zitten en elke keer als we ons omdraaide werden we wakker want de bedden piepen zo erg maar ja ik heb geslapen. aileen werd er ochtends zo gek van dus die heeft haar hele bed ongeveer uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. we hebben er niks aan verander maar hij piept minder dat was echt een wonder. daarna hebben we ontbeten en samen met aileens ouders uit gezocht welke lidl hier het dichte bij zat en of die natuurlijk op zondag open was. we hadden er een gevonden maar volgens google maps was het 25 min lopen dus wij met ons goede gedrag op pad gegaan met natuurlijk wel een foto van de route. we zijn eerst al verkeerd gelopen om omhoog te gaan in plaats van naar beneden te gaan, maar daar kwamen wij toen de straat dood liep pas achter. het was ook niet zo gek dat er verkeerd zijn gelopen want het was een klein voetpaadje verwilderd door planten en ik natuurlijk helemaal gek worden van die beesten die daar zaten ik zag namelijk een hagedis en aileen wou juist die dingen zien en ik niet, bah haha. we ging toen een trappetje op en kwamen we weer in de bewoonde wereld. we moesten een hele steile heiling op dat was echt verschrikkelijk op de teenslippertjes nou jaa boven aan gekomen was het bijna maar alleen recht door en met de bochten mee en gelukkig zagen we daar de lidl :) we hebben er in totaal denk ik een half uurtje over gedaan met zoeken en alles dus ik vind het netjes. we hebben boodschapjes gedaan voor de hele week, nou ja en omdat we hier niet uit de kraan mogen drinken dus ook genoeg drinken mee nemen (dat is echt zwaar) maar we hebben het weer terug gedragen met pijn en moeite kwamen we terug bij ons appartementje hebben we alles uitgepakt en toen lekker even rustig aangedaan geskyped met mensen in nederland die met ongeveer een trui binnen zitten en wij hier blij zijn dat we even binnen zitten omdat het buiten warm is. we hebben daarna weer lekker gekookt (pasta natuurlijk ^^) na het eten zouden we even uit zoeken waar onze school lag omdat we morgen om 8 uur daar moeten zijn maar we hebben het niet kunnen vinden maar we hebben 'helaas' wel alle clubs kunnen vinden, daar binnen kort maar eens een kijkje gaan nemen. daarna hebben aileen en ik nog lekker een filmpje gekeken 'the proposal' en nu gaan we lekker slapen want we moeten morgen wel heel vroeg op.


ps. voor de mensen die mijn alleen hier volgen ik zet de meeste foto's op facebook dus als je die wilt zien moet je eerst wel vriendjes met mij worden https://www.facebook.com/amanda.ekkelenkamp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 13904

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: