strand dag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu strand dag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

strand dag

Blijf op de hoogte en volg Amanda

08 April 2014 | Malta, Dingli

we zijn vandaag weer begonnen met een dagje school, we hebben weer de hele dag gepraat over eten en wat een typisch recept is in het land waar je vandaag komt. we hadden weer school tot kwart over 12 toen zijn aileen en ik nog even naar de winkel gegaan en toen door naar ons appartement. snel eten en weer weg met de meiden naar het strand. we hadden afgesproken bij de school met onze duitse vrienden en vanuit daar zijn we naar het strand toe gelopen. het was echt zo mooi om het te zien. na eindelijk een plekje te hebben gevonden hebben we onze handdoeken uit gegooid en zijn we lekker gaan liggen. alleen het was een beetje jammer het waren allemaal kleine steentjes in plaats van strand. toen ik het warm kreeg zijn iris en ik even het water in gegaan om pootje te baden. het zee water was zo koud daar ga ik echt niet in zwemmen (A). we hebben daar nog een soort van baby kwal gezien het was echt te smerig haha. toen we terug gingen hebben we voor ons doen een toeristische route genomen maar het was een kortere weg naar ons appartement. vanavond hebben we lekker niks gedaan ik hebben lekker film gekeken en aileen op haar laptop bezig geweest.

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014