spa's bezoeken - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu spa's bezoeken - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

spa's bezoeken

Blijf op de hoogte en volg Amanda

10 April 2014 | Malta, Dingli

ik zou nog even vertellen dat het gisteren avond heel leuk was. we wouden het niet te laat maken dus we zeiden te elkaar we doen een drankje dan gaan wel lekker vroeg naar huis. nou ja voor die gene die ons kent was het niet één drankje maar stuk of vier (A) en het was gelukkig niet te laat geworden dus we zijn nog wel optijd gaan slapen. we waren op school we hadden pauze en toen kwam simon naar ons toe ja we gaan nu naar de spa's en daar rond kijken. dus we moesten onze spullen meteen uit het lokaal halen en in de auto. zo gezegd zo gedaan we zaten in de auto eerst gingen we naar de spa die het verste weg zat dat was 20 min rijden en die wegen zijn zo slecht hier dat is ongelofelijk (radisson Blu). maar daar aan gekomen het was zo mooi het uit zicht over de zee en een mooi strand. toen we het van binnen gezien hadden hebben we weer 10 min in auto gezeten naar de andere spa deze was kleiner (dolmen), hij was ook mooi en dit was de enige met 4 sterren de rest is 5 sterren. na dat we daar even snel hadden gekeken zijn we door gegaan naar mijn spa het is denk ik 10 min lopen vanaf mijn appartement (Le Merdien). ik vind hem super mooi ik ben blij dat het zo dicht bij is en mooi is en als laatste zijn we naar aileen's spa geweest (Hilton) ook super mooi en groot het ik ongeveer 15 min lopen van af het appartement. smiddags later zijn we nog even naar het strand gegaan het was wel even lekker en leuk. en jawel we hebben de eerste nederlanders hier ontmoet behalve die meiden die onder ons zitten dan. vanavond hebben we lekker niks gedaan hele tijd in bed gelegen en beetje bij tanken voor morgen voor laaste dagje school van deze week. we hebben invervolg 1 keer in de week school op een vrijdag en waarschijnlijk in de middag :( maarja ooh jaa ik moet maandag om 10 uur beginnen in de spa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 13939

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: