laatste dag van de week school - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu laatste dag van de week school - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

laatste dag van de week school

Blijf op de hoogte en volg Amanda

11 April 2014 | Malta, Dingli

het was onze laatste dag van school, van de eerste week school dan. want nu hebben we nog elke vrijdag school maar we zitten in een andere klas. helaas want mijn lerares was vet leuk. we komen nu in een klas naar je niveau dus eigenlijk het zelfde maar dan voor de mensen die hier ook allemaal stage volgen. we hebben een meid gesproken die bij ese stage liep en die zei dat het waarschijnlijk bij veel nederlands in de klas komen, dat is altijd leuk. toen school uit was zijn we naar ons appartement gegaan en even wat gegeten en om kleden en hup naar het strand daar hebben we een paar uurjes gelegen en nu hebben we lekker gedouched en straks een keer klaar maken voor een stap avondje :)

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014