tweede stage dag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu tweede stage dag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

tweede stage dag

Blijf op de hoogte en volg Amanda

16 April 2014 | Malta, Dingli

Ik had vandaag weer een dagje stage. Omdat vorige keer mijn make-up niet goed genoeg was, had ik me meer op gemaakt! Ik vond het zelf heel veel maar ja ik draag normaal ook niet heel veel make-up. Ik moest mijn ‘check rounds’ doen dat is mijn taak om zwembad, kleedkamers, sauna, stoombad en buiten schoon te houden. Ik moest vandaag ook bij de hoofd ingang de spa gaan promoten en 2 personen die had aan gesproken zag ik later in de spa. Dus ik heb al 2 klanten binnen gehaald , happy me . Daarna heb ik nog meer promotie werk gedaan want er kwam een hele familie binnen. Dat was niet z’n succes want iedereen liep ons pal voorbij. Ik heb met de manager van spa nog behandelingen door genomen wat populair waren en hoe ik die zou moeten verkopen. Ik was een halfuurtje eerder vrij ik dacht yess misschien is aileen dan bijna begonnen met het eten maken. Maar ik kwam thuis en er was niemand ze lag nog met de luie reet op het strand. Ik geef haar groot gelijk want het was vet mooi weer en gelukkig was ze 6 uur thuis. Vanavond ga ik lekker een filmpje kijken en morgen lekker uit slapen :D.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 13929

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: