3de stagedag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu 3de stagedag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

3de stagedag

Blijf op de hoogte en volg Amanda

19 April 2014 | Malta, Dingli

ik had vandaag weer een dagje stage dit keer weer samen met chelsea. ik heb de zelfde dingen moeten doen als die dagen daar voor beetje opruimen en dat soort dingen. ik vond het wel een leuke dag ook wel nieuwe dingen geleerd. morgen moet ik ook weer een dagje werken dus fijne pasen iedereen alvast en ik mis al me familie nu al die morgen lekker met z'n alle bij oma komen. denk alsjeblieft aan mij, de harde werker. ik ga vanavond nog even 1 drankje doen want chelsea is jarig en dan snel me bed in want morgen weer werken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 13910

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: