maandag.. - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu maandag.. - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

maandag..

Blijf op de hoogte en volg Amanda

21 April 2014 | Malta, Dingli

het was weer beetje zo als de elke keer dat ik op stage ben weer schoon maken en dat soort dingen. ik heb nu ook nog van die tien euro korting dingen gevouwen stuk of 100 en een of andere informatie folder rollen en een sticker er op plakken daar heb ik er ook bijna 100 van gedaan. nou ja het is wel tenminste iets om te doen. ik heb wel zin in morgen! dan hebben we een training :) dus ben ik heel erg benieuwd naar. ik ga zo lekker nog een filmpje kijken en dan lekker slapen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 13902

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: