druk dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu druk dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

druk dagje

Blijf op de hoogte en volg Amanda

23 April 2014 | Malta, Dingli

5de dag stage achter elkaar! ik had verwacht dat het zwaarder was, omdat ik de eerste dagen telkens zo moe was. maar het valt me 100% mee. vandaag was een lekker leuk en druk dagje. ik kwam op stage en ik deed me normale dingen. toen zei sabina je moet nu met me mee komen we zijn al aan de late kant. we moesten een opberg ruimte leeg ruimen omdat ze de muziek in die ruimte gingen installeren. na dat we dat gedaan hadden was ik de heletijd bezig met de was. omdat er zo veel was lag. en zoals ik gisteren al zei we hebben een nieuw merk. pañpuri. vandaag hadden de schoonheidsspeciallistes een training over de producten van sabina (manager van de spa) en ik heb ook mee gedaan. om de producten als maar beter te kennen :) we hebben denk ik 2 en half uur daar gezeten. het was heel interessant. daarna heb ik op geruimd en ben ik bezig geweest met de was. toen was de tijd ook al weer voor bij. de tijd vloog vandaag. ik vond het echt leuk. nu zit ik in de mac, voor de internet. ik heb hier hakken gekocht ze zijn echt hoog. en aileen zei ja loop dan naar de mac is niet zo ver en dan kan je ze in lopen. ja was echt een goed idee aileen. ik ben bijna paar keer gevallen omdat de straten hier niet recht zijn en we moesten een heuvel af dat was ook een ellende haha. maar ja ik ben levend en zonder te vallen aan gekomen. ik heb net met mama en papa geskyped en zo nog met danny en dan weer de helse weg weer terug, wens me geluk

  • 23 April 2014 - 22:13

    Esther:

    Ik had jullie wel willen zien, wiebelend die heuvel af:) Succes zo weer naar boven!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 13899

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: