verkouden - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu verkouden - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

verkouden

Blijf op de hoogte en volg Amanda

27 April 2014 | Malta, Dingli

Ik had vandaag weer een dagje stage. Ik was heel moe want ik had niet fijn geslapen vannacht, geen idee waarom. Maarja ik ben ook een beetje verkouden. Misschien komt het daar ook wel van. Ik ging naar stage. Ik deed me normale dingen. Het was zo rustig in de spa en ook met de behandelingen. Dus ik mocht met cecile gaan oefenen. We hebben hotstone rug massage gedaan. Ze heeft het eerst voor gedaan op mij en daarna heb ik het gedaan op haar. Ze vond het zo lekker hoe ik het deed, ze viel bijna in slaap  daarna heb ik nog de voet ritual geoefend en cecile aangeleerd. Toen mocht ik nog een lichaamsmassage geven op thomas. Alleen ik had net de rug gedaan en toen had thomas in eens een behandeling dus moest ik jammer genoeg stoppen. Daarna heb ik alleen was gedaan en met check rounds. Ik heb een verstopte neus en iedereen zei daar als je ziek bent moet je naar huis gaan enzo en ik zei nee ik heb alleen een verstopte neus ik hoef echt niet naar huis te gaan. Ze zijn hier dus heel snel ziek, heel vreemd. Morgen nog een dagje werken en dan weer lekker dagje vrij.

  • 27 April 2014 - 21:54

    Ingrid:

    Hoi Amanda, leuk je verhalen te lezen.
    En wat een dappere stage ver van huis.
    Ik herinner nog dat meisje wat nu een volwassen vrouw is.
    Wens je veel succes meid !!
    Groetjes, Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 13927

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: