lazy day - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu lazy day - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

lazy day

Blijf op de hoogte en volg Amanda

29 April 2014 | Malta, Dingli

ik wou weer uitslapen vandaag, weer niet gelukt. dat matras is echt verschrikkelijk. hopelijk krijg ik snel een nieuwe. maar afgezien dat ik niet uit kon slapen, heb ik deze nacht wel heerlijk geslapen! daarna heb ik lekker rustig aan gedaan. ik heb eerst de afwas gedaan. daarna lekker poos tv gekeken. daarna me kleren gewassen. en weer tv gekeken haha. nog even boodschapjes gedaan. en weer tv gekeken met een lekker kopje thee er bij. daarna heb ik nog lasgane gemaakt voor ons we hebben heerlijk genoten er van. ik heb goed rustig aan gedaan vandaag :) ik voel me al wel beter dan gisteren maar nog niet weer beter, ik voel vandaag me klieren heel erg dat doet gewoon echt pijin. we zullen zien hoe het morgen op het werk gaat.

  • 29 April 2014 - 21:41

    Esther:

    Gelukkig ga je weer wat beter in je vel zitten. Aileen hebt je helemaal gelukkig gemaakt met je lasagne!! Rustig aan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 13917

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: