saaaaaai dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu saaaaaai dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

saaaaaai dagje

Blijf op de hoogte en volg Amanda

03 Mei 2014 | Malta, Dingli

ik moest rusten van de dokter dus dat heb ik ook gedaan. de heledag een beetje niks, beetje tv kijken, beetje film kijken en een beetje muziek luisteren. verder heb ik niks gedaan. ik zou vandaag eigenlijk moeten werken maarja ik mag het nog niet. ik voel me door die pillen al wel een stuk beter, dus het gaat de goede kant op :) we zitten vandaag hier al weer een maand, als je terug kijkt gaat de tijd echt snel. we hebben vandaag een nieuw huis genootje gekregen ze blijft maar voor een weekje bij ons. ik kon niet echt met haar praten want ze was nog geen half uur binnen en toen ging ze alweer de deur uit. maandag komen aileens ouders ik heb er zin in en over 3 weken komen mama en wendy :) ik mis echt iedereen thuis familie, vrienden gewoon iedereen.

  • 03 Mei 2014 - 20:29

    Esther:

    Fijn dat je je alweer wat beter voelt. Gaan we er voor zorgen dat jullie je volgende week weer helemaal lekker voelen!! Zie je maandag!

  • 03 Mei 2014 - 22:45

    Peter:

    gelukkig gaat het weer wat beter met je. Al weer een maand daar. Probeer ervan te genieten en blik vooruit op de toekomst. Als je weer beter bent weer eens lekker gaan stappen. Voordat je het weet ben je weer in Nederland maar tot die tijd doe gewoon leuke dingen. Natuurlijk mis je het thuisfront iets wat ik 33 jaar heb gehad. maar geloof mij alles went. Ja als je een baan bij defensie heb zal je dit vaker meemaken. Voor Aileen een goed voorproefje. gr peter en tot maandag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 13912

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: