internet..... - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu internet..... - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

internet.....

Blijf op de hoogte en volg Amanda

04 Mei 2014 | Malta, Dingli

vanmorgen hadden we even internet maar zo al gewoonlijk viel het weer weg dus na het middag eten gingen aileen en ik naar de mac. daar hebben we even geskyped. ik voel me trouwens weer goed alleen ik slaap nog niet goed maar dat is een bijwerking van een medicijn die ik nog paar dagen door moet slikken.. achja gelukkig ben ik beter. na de mac hebben we nog een tijdje naar appartement geweest. we hadden nog helemaal gehoord van ons kamergenoot dus we dachten wat doet ze. we zijn in haar kamer wezen kijken ze was weg. ze was dus waarschijnlijk heel vroeg de deur uit gegaan, tot nu aan toe heb ik haar nog niet weer gezien. geen idee waar ze uit hangt maakt me eigenlijk ook niet uit maar toch, oh ze is trouwens japans. we gingen smiddags nog even naar school omdat ik moest bellen naar me stage, wat me rooster was. dus heb ik even met die telefoon gebeld. daarna zijn we nog even naar paar winkeltje geweest. en ik heb een jurk :) voor me diploma uitreiking. we hebben vanaaf nog even film gekeken, geen idee wat we straks gaan doen maar waarschijnlijk vroeg slapen ofzo

  • 04 Mei 2014 - 21:29

    Peter Suijkerland:

    Tot morgen. Welterusten.

  • 04 Mei 2014 - 21:55

    Ingrid:

    Gelukkig dat je wat lekkerder voelt want ver van huis is dat allemaal niks.
    Nou we zijn benieuwd naar je jurk Amanda, met straks een bruin kleurtje
    zal het zeker fantastische staan.

    Veel succes deze week weer met je stage.
    Gr. van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 13884

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: