lekker dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu lekker dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

lekker dagje

Blijf op de hoogte en volg Amanda

06 Mei 2014 | Malta, Dingli

Vandaag heb ik eerst lekker uitgeslapen. Want ik moest pas om 11 uur beginnen. Ik kom daar om 11 uur aan ik vouw de was even op en dan komt sabina naar me toe en zegt als je daar mee klaar ben moet je naar kamer 7 komen want je bent model voor een gezichts behandeling, ik dacht shit want ik had geen make-up bij me maarja toch gaan liggen. Ze hebben proberen me make-up er goed op te laten zitten. Ik heb daar ongeveer 2 uur gelegen omdat we een meid deze week hebben die misschien bij ons komt werken en dat moet ze deze week bewijzen. Maar die meid snapte heel veel niet… daarom duurde het zo lang maar ik vind het helemaal niet erg haha. We hadden daarna pauze, na de pauze gingen we rug massage oefenen en ik was weer model. Ik denk dat ik daar ander half uur heb gelegen want ze snapte er weer niks van. Daarna heb ik een rug massage op haar gedaan, dat was helemaal goed geen op of aanmerkingen bij. Toen ik klaar was kwam sabina je moet nu een kamer klaar maken want je heb een klant voor een full body massage. Dus ik alles klaar gemaakt maar me klant kwam maar niet, uiteindelijk was hij een half uur te laat. Ik probeerde tegen hem te praten maar hij kon alleen maar italiaans, dus veel praten werd hem niet. Ik heb heel goed gedaan want hij (voor mijn gevoel dan) sliep bijna. Daarna was het ook alweer tijd om naar huis te gaan. De dag ging echt heel snel en ik vond het echt leuk. ik kwam thuis en was lekker voor me gekookt en heerlijke gezelligheid.

  • 06 Mei 2014 - 21:36

    Marjon:

    Klinkt goed! Gelukkig ben je weer opgeknapt. Geniet van je tijd daar!!

  • 06 Mei 2014 - 21:36

    Ingrid:

    Hoi Amanda, nou elke avond lees ik even je verhaal.
    Wat een dag heb je weer gehad, maar het bewijs ligt er duidelijk
    jij kan het dus beter.
    Straks bieden ze je nog een baan aan voor de zomer.
    Amanda vergeet zeker niet ervan te genieten want zo'n ervaring
    doe je maar 1 keer op in je leven.
    Succes morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 13898

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: