gozo - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu gozo - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

gozo

Blijf op de hoogte en volg Amanda

09 Mei 2014 | Malta, Dingli

vandaag had ik de wekker staan op me vrije dag jaja. we gingen namelijk 'vroeg' naar gozo. ik kwam rond kwart voor 10 bij het hilton aan. tuurlijk zat het luie varken aileen nog in de pyjama haha. maar ze was binnen half uur ook weer omgekleed. toen gingen we naar de auto. met de auto hebben we naar het noorden van het eiland gereden. vanuit daar moesten we met een pond naar gozo. de boot zie je op de foto! het verbaasde me trouwens hoeveel auto's er op die boot kunnen. na volgens mij 20 minuutjes op de boot te hebben gezeten kwamen we aan in gozo. wat ons meteen op viel is dat gozo er zo veel anders uit ziet als malta. heel mooi en rustig is gozo. maar net zo verschrikkelijke wegen. we hebben eerst beetje eiland over gereden nouja zo voelde het haha. we zijn nog bij een kerk wezen kijken maar ja die kerken zijn hier altijd ongeveer dicht als wij willen kijken. dus zijn we verder gereden naar een paar rotsen ik weet niet meer hoe het heet maar het was super mooi. daarna zijn we nog naar een enorme kerk geweest, zat natuurlijk ook dicht. en we wouden nog tempels bezoeken maar dat was alleen een museum en niemand van ons had er echt zin in. dus zijn we weer terug gegaan naar de boot. na half uur varen waren we weer op malta. toen we terug bij het hotel waren hebben we even boodschappen gedaan en aileen en ik zijn door gegaan naar school omdat we weer gesprek hadden met simon. ik krijg mijn nieuwe matras binnen paar dagen :). daarna gingen we door naar appartement. peter heeft me bed gemaakt dat hij niet meer kraakt, heel erg bedankt nogmaals. nu weer in de mac omdat het internet bij ons er helemaal uit ligt...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 13931

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: