de zeven provinciën - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu de zeven provinciën - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

de zeven provinciën

Blijf op de hoogte en volg Amanda

11 Mei 2014 | Malta, Dingli

Vanmorgen vroeg bed uit voor de verrassing! Aileen wist het blijkbaar gisteren avond al maar ik kwam vanmorgen achter. Dat we naar een marine schip gingen bekijken want die lag toevallig vandaag in malta. Vor een paar uur lag hij in de haven van valletta:) ik vond het heel leuk om te zien want aileen die gaat in augustus beginnen bij de marine. Dan weet ik ook een beetje op welk schip ze te recht komt en hoe het van binnen uitziet enzo. Ze komt alleen niet op dit schip maar wel zo iets. We hebben een hele rond leiding gehad. daarna zijn we een lekker ijsje gaan eten vlak bij het hotel en hebben we nog bij het zwembad gelegen ^^ we zien nog wel wat we vanavond gaan doen. Want het is laatste avond van de ouders Suijkerland.

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014