chill dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu chill dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

chill dagje

Blijf op de hoogte en volg Amanda

12 Mei 2014 | Malta, Dingli

ik was wat vroeg wakker dus ik heb lekker weer een wasje gedaan. alles lekker opgehangen want de zon brandde al als een gek. daarna heb ik lekker even tv gekeken en aileen laten uitslapen. toen kwam carla en die zei dat er geen nieuw meisje bij ons komt deze week. maar het zou misschien kunnen want als voor noodgevallen kan die kamer gebruikt worden. toen kregen we nog een compliment dat we het schoonste appartement hadden ^^ we zijn daarna weer naar de mac gegaan weer alleen voor de wifi we hebben deze keer een beetje boze mail gestuurd dat sinds donderdag de wifi gewoon helemaal plat ligt bij ons. toen hebben we even wat gegeten thuis en door gegaan naar het hilton hotel om daar stiekem bij het zwembad te gaan liggen. omdat we niet in het hilton verblijven mogen we er geen gebruik van maken, alleen mag aileen het omdat ze in het hilton werk. ik ben gewoon stiekem. toen we weer terug kwamen, ja je zult het bijna niet geloven maar we hadden wifi. dus onze mail heeft wel wat gedaan. aileen had savonds mijn teen nagels mooi gedaan.

• 13 Mei 2014 - 11:08

Peter Suijkerland:

Zo zie je maar, heeft jullie boze mail toch geholpen.
    Wel lekker dat jullie WiFi hebben in jullie appartement en nu beide 3G op jullie telefoon. Dus altijd bereikbaar.
    Geniet er lekker van bij het zwembad. Wij hebben genoten.

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014