dagje niks - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu dagje niks - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

dagje niks

Blijf op de hoogte en volg Amanda

13 Mei 2014 | Malta, Dingli

Vandaag heb ik eigenlijk niks gedaan! Ik heb me was op geruimd s ochtends. Toen naar de mac gegaan voor nummers downloaden want dat wou niet met onze wifi. Daarna heb ik even wat gegeten. Toen naar het strand gegaan omdat het rond 30 graden was vandaag. Ook al was ik in me eentje je moet toch wel even naar strand met dit mooie weer. Dus zo gezegd zo gedaan. Ik heb daar denk ik ander half uur gelegen. Toen werd het mij veelste warm. Dus ben ik weer terug gegaan naar huis. Ik heb toen heerlijk lange douche genomen. Daarna heb ik nog even tv gekeken en eten gekookt ik ga zo lekker nog filmpje kijken en vroeg slapen.

• 13 Mei 2014 - 21:42

Esther:

Heerlijk even een dagje voor jezelf. Morgen mag je weer aan de bak. Groetjes

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014