van saai naar leuk - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu van saai naar leuk - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

van saai naar leuk

Blijf op de hoogte en volg Amanda

14 Mei 2014 | Malta, Dingli

Ik had weer dagje stage er was zo weinig te doen. Ik moest dingen verzinnen om te gaan doen en wat ik schoner ofzo wou.. nou ja dag wel overleefd. Ik was pas half 8 vrij. Toen ik thuis kwam had aileen al gegeten wat begrijpelijk is. Ze had een bikini gekocht die is echt super leuk. Maar ze moest hem ruilen dus ik moest snel eten en dan gingen we naar winkel centrum om te ruilen voor groter maat. Want die muts had niet gekeke n wat voor maat het was en heeft gewoon een mee genomen. Dus ze juiste maat passen ze vond hem niet mooi zitten. Dus ik passen en hij zat mooi. Dus nu heb ik die bikini. En daarna gingen we nog naar een andere winkel en daar was aileen meteen geslaagd. In een uurtje hebben we alletwee nieuwe bikini ^^ daarna liepen we lang uitgaansstraat en we kregen weer een kaartje gratis cotail dus we hebben nog even lekker met z'n tweeën een drankje wezen doen. Nu weer slapen en morgen weer dagje stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 13903

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: