zere voeten - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu zere voeten - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

zere voeten

Blijf op de hoogte en volg Amanda

15 Mei 2014 | Malta, Dingli

Ik had weer een dagje stage. Nouja het was laat maar zeggen zo ruatig. Dat ik wel heletijd aan het heen en weer lopen was om wat te vinden om te doen. En telkens naar boven en dan weer naar beneden. Op einde had echt neiging om te gaab kruipen. Ik loop zo nog even naar de mac. Want internet is hier nog steeds instabiel. Zo even lekker met danny skype en dan me bed in duiken en lekker filmpje kijken.

  • 15 Mei 2014 - 22:15

    Peter:

    Ligt het internet er nu weer uit? Je heb nu toch ook internet op je telefoon. Kan je er mooi een hotspot van maken, maar de MAC kan ook.
    Moest je niet met de dames mee uit eten? Nog even en ze zijn weer richting Nederland. Afgelopen maandag hebben wij ze niet meer gezien ondanks de vlucht van Malta airlines nog niet aan het boarden was.
    Ik zie dat je stukjes wel steeds korter worden Amanda!
    Ga je nog voor de overplaatsing? Niet leuk dat je zo weinig mag. Groeten Peter

  • 15 Mei 2014 - 22:36

    Amanda Ekkelenkamp:

    Nee het ligt er niet uit alleen is net zo als het was. Dat hij soms doet en soms niet. En nee ik ben niet mee uiteten ik was zo kapot van stage. Ja me stukjes worden korter als ik elke zelfde moet doen valt er niet meer ieta nieuws tw vertellen. Ik kijk het eerst aan en nog niet overplaatsing en als ik laatse week vrij kan krijgen. Dan heb ik nog 3 weken stage en we hebben nu super veel nieuwe medewerkers dus die moeten als eerste ingewerkt worden natuurlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 13934

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: