normaal dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu normaal dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

normaal dagje

Blijf op de hoogte en volg Amanda

20 Mei 2014 | Malta, Dingli

weer dagje stage. weer normale dingen zo als check rounds was en de meiden helpen. ik heb nog promotie gedaan bij het buitenzwembad. handmassges geven. later die dag ging sabina met mij en helena bespreken van de gezichtsbehandelingen. ik wist al veel maar toch leuk om nog een keer er door heen te gaan. toen kwam op het laatste de manager van het hotel. dus alles moest super goed zijn enzo. ik werd beetje gek van sabina die zat helemaal te stressen. toen ik thuis kwam had aileen lekker voor me gekookt. we zijn nu lekker film aan het kijken met popcorn ^^

  • 20 Mei 2014 - 22:09

    Peter Suijkerland:

    He Amanda de stukjes worden wel steeds korter hoor!!
    Hoe is het afgelopen met je matras, heb je al een nieuwe of staan de veren nog in je rug als je s'morgens wakker wordt.
    Ik begreep dat Aileen haar bed weer aardig begon te kraken. het wordt tijd dat er het een en ander aan meubilair wordt vervangen.
    Het is nu aftellen en de familie staat voor de deur. Ik hoop dat ze net zo leuke week hebben als wij hebben gehad. Doe de groetjes aan Aileen. Wij gaan zo slapen.

    Gr Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 13883

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: