spontane trip - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu spontane trip - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

spontane trip

Blijf op de hoogte en volg Amanda

23 Mei 2014 | Malta, Dingli

gisteren avond hebben we echt een hele leuke avond gehad. ik heb echt genoten. ik had uitgaan wel gemist maar omdat ik elk weekend moet werken en de andere dagen gewoon echt kapot ben van het werk. is het de laatste tijd niet echt van gekomen. vanmorgen hebben we heerlijk uit geslapen. daarna gingen we met tim en sanne informeren naar hop on hop off bussen. om meer van het eiland te zien. het was wel een beetje laat dat we gingen informeren dus we gingen niet meer op die bus. toen hebben we een spontane trip gedaan. om op de eerst volgende bus die er kwam te stappen. we zaten dus in de bus naar het vliegveld. na een tijdje in de bus te hebben gezeten dachten we stappen hier gewoon uit. toen zijn we bij de lidl uit gestapt. naast de lidl zat een kleding winkel dus gingen we natuurlijk kijken. het was echt een vet leuke winkel. ik heb daar een short en een jumpsuite weg ^^ daarna gingen we door naar Valletta. daar hebben we wat gedronken met z'n allen en een beetje de winkels bekijken enzo. toen terug gegaan want we gingen bbqen. ik had de bbq aan gestoken en toen werd er op onze deur geklopt de jongen van hier naast zei dat hij gewaarschuwd was dat hier brand was. toen zeiden wij ja dat is onze bbq. toen gingen we erbij kijken en stonden heel veel mensen op hoog te kijken. ik zei dat is onze bbq en volgens mijn zeiden ze no no bbq. maar ik weet het niet zeker. gelukkig gingen ze na een tijdje weer weg en is niks in de fik gevlogen. nu lekker in me bed liggen en morgen wachten tot het goede vliegtuig land :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 13913

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: