markt - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu markt - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

markt

Blijf op de hoogte en volg Amanda

25 Mei 2014 | Malta, Dingli

ik had in het hotel geslapen want daar stonden 4 bedden. ochtends gingen we kijken hoe het ontbijt was. het was goed en lekker ontbijt. het was niet heel luxe maar het was wel voor iedereen wat wils. daarna hadden we afgesproken met aileen om de bus te nemen naar valletta. omdat we dachten dat daar om zondag markt was omdat papa dat uit gezocht had. maar de markt was niet in valletta maar in een dopje er naast. we hebben in valletta naar de weg gevraagd. toen zijn we daar heen gelopen. ik heb daar 2 broeken gekocht en danny een zonnebril. daarna hebben we de bus weer terug genomen naar valletta en van uit daar de bus naar st julians genomen. naar shopping centrum gegaan hebben we daar lekker geluncht. natuurlijk daarna even winkels langs geweest. daarna bikini gehaald en op het strand gaan liggen. ik was zo moe en ik lag niet echt lekker op strand dus ik ging naar het hotel met danny want die kan niet te lang in de zon. daar heb ik een super mooie ring gekregen en daarna hebben we lekker geslapen. tot de andere binnen kwamen. toen hebben boodschapjes gedaan en gekookt. toen waren we allemaal moe en zijn wij weer naar hotel gegaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 13920

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: