van alles en nog wat - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu van alles en nog wat - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

van alles en nog wat

Blijf op de hoogte en volg Amanda

28 Mei 2014 | Malta, Dingli

we hebben vandaag weer heerlijk ontbeten. daarna hebben we rustig aan gedaan en naar mijn appartement gegaan om paar dingetjes te pakken. daarna hebben de bus gepakt naar valletta. daar zijn we eerst de markt over gegaan, het was niet heel bijzonder maar het wel leuk om een keer over heen te lopen. daarna hebben we winkeltjes bekeken in valletta en geluncht in de mac ^^ daarna hebben we de bus naar de lidl gepakt want daar naast zat een leuk winkeltje. daar hebben we ook gekeken haha. daarna boodschappen gedaan voor vandaag en morgen. daarna weer de bus naar valletta en dan naar st julians. toen hebben danny en ik geïnformeerd voor de tickets voor morgen. daarna weer terug gegaan naar appartement en gegeten. nu zo vroeg slapen want we zijn allemaal best wel moe.

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014