bah - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu bah - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

bah

Blijf op de hoogte en volg Amanda

31 Mei 2014 | Malta, Dingli

vanmorgen word ik wakker en tja je word toch niet lekker wakker als je weet dat ze nog in het vliegtuig zitten. maar ja kreeg al snel een berichtje dat ze veilig geland waren. dat is al een hele opluchting. toen ging ik naar stage. nou ja ik ga nu heel kort over wezen want was weer de hele dag het zelfde maar nu heb ik ook nog paar uur stil gezeten omdat het gewoon helemaal niks te doen was. ik vond het wel echt raar sabina had een training met een paar meiden en ik moest bij de receptie zitten met helena. ik mocht niet eens kijken. vanaaf ga ik vroeg naar bed want ik ben wel echt moe, morgen weer een dagje werken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 13923

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: