hilton 5 senses - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu hilton 5 senses - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

hilton 5 senses

Blijf op de hoogte en volg Amanda

02 Juni 2014 | Malta, Dingli

ik kwam vandaag aan in het hilton in werd ongeveer meteen mee trokken de hammam in. zag ik aileen daar liggen. ze werd weer op film gezet dit keer voor een filmpje voor facebook. toen was aileen klaar en zou ze een pampuri massage krijgen maar ze had een behandeling dus jammer genoeg moest in model liggen voor de film haha (A). nouja ongeveer karma want ik lag 5 minuten en maria kwam er aan dat die masseur haar klant er was dus moest allemaal snel snel af maken de shots maken die hij wou en dan weg. toen heb ik die man geholpen te filmen bij het zwembad en bij de ingang. omdat er verder niks te doen was voor mij. ik had toen pauze. daarna moest ik de kamer opruimen en klaar maken. want moest rug massage doen om de recpetionste. het was wel oke vond ze. ze gaf me wat tips wat ik beter kon doen. daarna had ik heletijd weer niks te doen. toen was aileen klaar met behandelingen toen gingen we samen maria masseren want moest nog op haar laten zien. het was goed alleen moet het wat meer vloeiend maken. nouja dat is prima. toen heb ik nog een rug massage en een hammam behandeling gehad. verder tijdens de dag had ik gewoon echt niks te doen dus ik mag niks meer zeuren want in de lotus spa heb ik teminste nog dingen te doen. ik vind persoonlijk mijn stage leuker het personeel is vriendelijker en niet z'n houding van wij zijn het hilton en wij zijn de beste en wij hebben het altijd druk. over de hele dag zei maria dat telkens tegen mij ja het is hier zo druk ja is wel wat anders dan de lotus spa he. nou ja ik heb het wel naar me zin gehad toen aileen geen behandelingen had haha. verder zou ik niet terug willen daar naar toe. nu gaan douche en snel gaan slapen want morgen weer dagje in mijn spa

  • 02 Juni 2014 - 23:07

    Peter:

    Wat lees ik nu? niets te doen? Ik begreep van Aileen dat ze de hele dag druk is geweest en heel veel heeft gemasseerd. 12 uur op een dag zijn toch lange dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 13908

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: