vrije dag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu vrije dag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

vrije dag

Blijf op de hoogte en volg Amanda

04 Juni 2014 | Malta, Dingli

ik had lekker lang in mijn bed gelegen. daarna heb ik ontbeten en de afwas gedaan. ik moest ook echt de was doen want ik had een beetje veel. dus dat heb ik gedaan heerlijk rustig aan tussen tijd nog lekker tv kijken. ik had daarna lekker lang gedouched. daarna beetje op tv gekeken beetje gelaptopt. toen heb ik even boodschapjes gedaan en in bay street gekeken. toen kwam ik alba weer tegen was echt super leuk even praten. ik mis haar als huis genoot. ze was de leukste van allemaal. toen eten gekookt. daarna proberen te skype met danny alleen werkte niet voor ander half uur ofzo. toen had ik hem eindelijk te pakken gekregen. dus even lekker geskyped. daarna hebben we ons klaar gemaakt en zijn we gaan stappen. eerste club waar we in gingen kwamen we hele groep nederlanders tegen. die hier ook al voor 2 maand waren dus zo raar dat we ze nog niet zijn tegen gekomen. maar daar hebben we leuke avond mee gehad. en om de avond goed af te sluiten zijn we met een paar van die nederlanders wezen zwemmen in de zee. toen naar huis douche en bed in

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014