relax - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu relax - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

relax

Blijf op de hoogte en volg Amanda

05 Juni 2014 | Malta, Dingli

vanmorgen heb ik lekker uit geslapen. we hebben lekker ontbeten met stokboordje. daarna heerlijk rustig aan gedaan. toen hebben we de bus genomen naar sliema. daar zijn we uitgestapt bij the point en we zijn lekker winkeltjes gaan het kijken. daarna gingen we naar een ander shoppingcentrum. toen we daar heen liepen hebben we nog een balkon scene gedaan met tim. hij stond de was te doen op zijn balkon en wij gingen met hem praten aan de andere kan van de straat haha. toen gingen aileen en ik wat eten. ik nam als drinken home made ice thea. dat was echt super lekkere ice thea. daarna gingen we dan naar ander shopping centrum. daar waren wij zo uit gekeken. toen zijn we naar lands end gegaan. op bezoek bij sanne en tim. daar hebben we nog lekker gechilld en lekker wijntje gedronken. toen sanne mee genomen naar bay street en daar nog winkels gekeken. toen naar huis gegaan en eindelijk gegeten het was 9 uur dat we thuis waren. klaar gemaakt voor het uitgaan alleen sanne moest een beetje lang wachten op ons. omdat ze al helemaal klaar was. we zijn wezen stappen en onze vriend marco weer tegen gekomen. we waren alle 2 best wel moe dus we zijn niet zo lang uit geweest. het was echt wel leuk en natuurlijk weer meer nederlanders tegen gekomen

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014