tijd vliegt - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu tijd vliegt - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

tijd vliegt

Blijf op de hoogte en volg Amanda

07 Juni 2014 | Malta, Dingli

ik kwam vanmorgen aan en ik had mijn normale dingen gedaan en toen had ik al weer pauze. daarna weer mijn normale dingen gedaan. het was zo raar vandaag de mensen waren op de een of andere manier allemaal boos of in een haast. het was niet echt leuk de klanten vandaag. ik heb nog wat dingen gedaan voor school en papier werk met sabina. ik heb nog eigenlijk maar een volle week te werken en dan ben ik ook al weer klaar. ik moet nog 7 dagen werken. dan paar dagen vrij en dan terug naar nerderland. ik zou nog even uit leggen de 19de ga ik met mijn collega's uit eten eerst dacht ik, ik doe dan mijn afscheidsfeest maar omdat er mensen dan ook nog jarig zijn geweest doen we het nu allemaal in een. dus dan komt iedereen hopelijk. de meeste mensen hebben al gezegd dat ze kunnen. ik zou echt zo blij zijn want mijn collega's zijn echt geweldig! savonds zijn aileen, marco en ik nog lekker uit eten geweest. toen meteen me bed in gedoken want volgende dag weer werken.