te rustig dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu te rustig dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

te rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg Amanda

08 Juni 2014 | Malta, Dingli

ik kwam op stage aan. en ik had eigenlijk al bijna geen werk meer. na een uurtje werken had in lekker pauze samen met helena. na de pauze heb ik promotie gedaan qua handmassage geven. en weer maar 1 persoon wou een gratis hand massage. dat is toch echt raar. je denk dat meer mensen het wel willen nou ja ik weet het ook niet. toen ik weer beneden kwam werd er gezegd dat in een rug massage had. sandra had die man een lichaams massage geven. maar hij vond het op een of andere manier niet fijn, terwijl ze echt een goede therapist is. maar ja ik ging dus me kamer klaar maken. en sandra nog even helpen met dingen. toen was mijn klant er. ik denk ik moet zo veel mogelijk vragen stellen of hij nu comfortabel ligt enzo. en gewoon mijn rug massage uitvoeren. toen hij uit behandel kamer kwam zag je hem gewoon helemaal stralen. en hij zei dat het perfect was. toen kwam helena hem tegen en tegen haar zei hij het ook de heletijd. dus mijn dag was helemaal weer goed. thomas was ook heel blij met mij. daarna heb ik alles helpen afsluiten. naar huis gegaan gegeten gedouched nu zo slapen want morgen om 10 uur beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 13895

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: