de spa geest - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu de spa geest - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

de spa geest

Blijf op de hoogte en volg Amanda

10 Juni 2014 | Malta, Dingli

voor dat ik jullie ga vertellen hoe mijn dag was wil ik even vertellen over de geest die blijkbaar bij ons in de spa rond dwaalt. vanmorgen kwam violleta naar mij toe om me te vertellen over haar avontuur gisteren avond. eerst had barbara een gevoel dat er een mens in haar buurt was maar er was niemand te zien. dus ze dacht dat het een geest was en vertelde het ons allemaal. maar violetta zei ik geloofde haar niet. toen kwam sandra er ook mee aan zetten, maar die meid is beetje gek dus violleta zei ik geloofde nog steeds niet. maar toen kwam natasha er mee dat de handdoeken bewogen tijdens de behandeling en ze is best serieus dus begon ze het al beetje te geloven. maar gisteren avond was ze alleen in de spa en toen voelde ze dat er iemand achter haar stond. toen draaide ze zich om en ze zag niks toen zag ze alleen mooie heren schoenen. toen zei ze tegen mij het moet een knappe man wezen wat hij heeft mooie schoenen en het is me droom man. iedereen word hier gek en ik ook haha want een mijn droom vent is een geest hahah. ik lach helemaal stuk. dus het was een goed begin van mijn dag. naar die tijd eigenlijk zoeken naar werk want andrea was er en ze is de manager van de managers. nouja toen lunch met helena :) en toen was andrea in training enzo dus lekker beetje relaxen bij de receptie. toen was het 5 uur ik zou eigenlijk vrij zijn maar moest nog dingen doen van sabina dus heb gewerkt tot 6 maar als het goed is ben ik morgen dan nog een uurtje eerder vrij. ik type niet zo veel over mijn dag want er zijn gewoon letterlijk geen mensen. zelfs niet in het zwembad! dus er is niks te doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 13925

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: