top dag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu top dag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

top dag

Blijf op de hoogte en volg Amanda

13 Juni 2014 | Malta, Dingli

ik was vandaag wakker geworden (natuurlijk haha ) maar toen ben ik gaan haasten want ik zou met sanne en monique gaan zwemmen in een zwembad in sliema maar na een tijdje te hebben gezocht kon ik het niet vinden. dus toen ben ik terug naar huis gegaan en heb ik een beetje op geruimd en lekker muziek geluisterd en geluierd. toen ben ik naar school gegaan want ik had les en simon wou nog een kopie van mijn euro pass. toen heb ik gevraagd naar het certificaat due moesten we beneden op halen. dat hebben we gedaan. en omdat we het certificaat toch al in handen hadden zijn we lekker in de zon gaan liggen in plaats van school. we zijn naar belmonte toe gelopen, dat is net als waar ik verblijf een appartement van het ese. toen hebben martijn en renate zich even om gekleed en toen naar een 'strand' gegaan het waren rotsen. en voor de gene die mij echt goed kennen. ja ik ben over rotsen heen gelopen met planten erop. het was zoo vies haha. maar ik moest gewoon even afkoelen. daarna heb ik pannenkoeken gemaakt en gedouched en klaar gemaakt om voetbal te kijken. met sanne tim monique en 2 Colombianen. echt wat een wedstrijd en super dat al die nederlandsers en andere landen mensen zo mee leven. nederland is een als het nederlands elftal moet spelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 13917

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: