aangereden.. - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu aangereden.. - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

aangereden..

Blijf op de hoogte en volg Amanda

14 Juni 2014 | Malta, Dingli

ik wou vanmorgen naar stage gaan. ik had echt zin in. maarja nog geen 2 min voor dat ik bij stage was, werd ik dus aangereden. ik liep niet op de stoep nee maar er was geen stoep die was 5 meter achter me afgelopen. maar ik liep wel strak aan de kant. maar ja een soort van busje heeft me van achteren geraakt. ik weet niks meer van de klap en ik weet ook niks meer van het vallen alleen dat ik op de grond lag en pijn had in mijn bil/heup. omdat ik daar op gevallen was. ik lag ook met mijn benen de andere kant op dan ik aan het lopen was. toen ben ik naar huis gebracht door een van de mensen wie mij heeft gelopen. de man was wel gestopt en kon alleen maar sorry zeggen. maarja daar koop ik niks voor. toen natuurlijk mama en papa geappt en danny. en iedereen zei dat verstandig was om na te laten kijken en ik dacht eerst ach ik zie het wel aan. maar toen belde sabina en zei het ook dus toch voor de zekerheid maar gedaan. sabina ging met me mee. ik heb alleen mijn bil gekneust en me pols wat schaafwondjes. mijn heupen zijn gelukkig in orde. toen ik thuis was heb ik nog lekker filmpje gekeken in bed. toen smste rabia al dat ze bij het hotel waren. dus ging ik daar heen. ik heb wel dus gewoon in beweging gebleven. even hun kamer bekijken en toen naar mijn appartement. we hebben maar bij de mac gegeten omdat we geen zin hadden in koken. toen gezellig avondje bank gedaan. toen ik op stond om iets te pakken zeiden hun je loopt nu wel moeilijker maar ja het is savonds dus dan is altijd wel wat meer pijn. ik heb nu ook last van mijn nek die is denk ik achter over geklapt ofzo ik heb geen idee want ik ben dat stuk kwijt. maarja we zullen zien wat het ons morgen brengt qua pijn. zal wel wat erger zijn.

  • 15 Juni 2014 - 00:10

    Peter:

    Doorrijden na aanrijding en slachtoffer hulpeloos achterlaten.
    Ja wel gestopt maar heen kenteken en gegevens. Dat is lekker. Waren er geen getuigen? Nu mag jij de rekening van het ziekenhuis betalen. Balen.
    Gelukkig gaat het weer goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 13929

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: