rusten doen we zo! - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu rusten doen we zo! - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

rusten doen we zo!

Blijf op de hoogte en volg Amanda

15 Juni 2014 | Malta, Dingli

ik heb vandaag een beetje uit geslapen. toen heb ik ontbeten en klaar gemaakt enzo. mijn nek deed super pijn. nouja gewoon door gaan ik ben naar rabia en muriel hotel gegaan want we zouden naar het strand gaan. qua lopen ging het wel oke maar moet wel oppassen hoe ik loop en hoe ik ga zitten. ik voel nu ook de andere kant bij mijn ribben waar de klap is geweest. daar voel ik gelukkig alleen mijn spieren. maar we zijn naar het strand gelopen om te laten zien. omdat het zondag is en warm is was het strand over vol. gelukkig hadden de dames een lekker zwembad in hun hotel daar hebben we de hele middag gechillt. en een hard strand bedje doet ook pijn maar altijd nog beter dat tegels! daarna weer terug gegaan. gedouched en toen was aileen weer terug :) toch haar wel gemist! toen lekker met z'n vieren gegeten! nu lekker slapen en uitslapen morgen want ik ben morgen vrij omdat ik nog niet in staat ben om stage te lopen!