lekker dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu lekker dagje - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

lekker dagje

Blijf op de hoogte en volg Amanda

16 Juni 2014 | Malta, Dingli

vanmorgen zijn de meiden naar de lidl geweest. ik ben niet mee geweest omdat ze er naar toe wouden lopen en ik weet wat voor weg je moet lopen. dat ga ik gewoon niet redden, ja wel maar alleen met pijn. nouja lekker de ochtend voor me zelf gehad, nog even met danny geskyped. en toen kwamen de meiden weer hebben we middag gegeten en lekker rustig aan gedaan. toen zijn aileen rabia en ik naar valletta gegaan omdat rabia het wou zien. dus zijn we langs winkeltjes enzo geweest en even uit zicht over de haven bekeken. daarna zijn we weer terug gegaan hebben rabia en muriel lasagne gemaakt. was echt lekker een keer een andere lasagne want het was met pesto. nu ga ik zo lekker slapen want ik ben moe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 13887

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: