HUP HOLLAND HUP - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu HUP HOLLAND HUP - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

HUP HOLLAND HUP

Blijf op de hoogte en volg Amanda

18 Juni 2014 | Malta, Dingli

vanmorgen hebben we uitgeslapen we kwamen iets voor 12 uit ons bed. toen hebben we ons klaargemaakt en naar rabia en muriel gegaan. daar bij het hotel hebben we lekker bij het zwembad gelegen! tot half 5 toen snel naar huis gegaan en eten klaar gemaakt. we hebben pasta saus gemaakt voor 3 dagen. en iedereen heeft mee geholpen en telkens 1 douche. het was echt leuk. toen gegeten en het was al 6 uur dus voetbal begon. gelukkig hadden we op de tv ook een zender gevonden om voetbal te kijken. toen we klaar waren om naar soho te gaan om met allemaal nederlanders voetbal te gaan kijken hebben we super snel gelopen! maar ja we gingen weg het was 0-0 en toen we aan kwamen was het 1-1 dus 2 doelpunten gemist! heel jammer maar rest van de wedstrijd wel gezien. het was toen al een klein feestje maar dat gaan we straks beter vieren!

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014