dagje vrij - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu dagje vrij - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

dagje vrij

Blijf op de hoogte en volg Amanda

15 April 2014 | Malta, Dingli

ik had vandaag lekker een dagje vrij van stage :) maar ja ik heb niet uit geslapen want aileen moest om 12 uur weer beginnen op stage en daarvoor moesten boodschappen gedaan worden voor de heleweek! en daarom gingen we onze reis weer maken naar de lidl. we dachten we nemen nu de bus terug maar ja die kwam niet opdagen. dus we moesten heel snel weer terug lopen met lood zware tassen. we kwamen thuis toen heb ik even snel brood voor aileen gesmeerd en moest ze ook al weer weg. daarna heb ik alle boodschappen op geruimd de kamer een bezem door gehaald en begonnen met de was. we hadden de was een week opgespaard dus we hadden echt veel was. ik ben er een dik uur mee bezig geweest. en ik heb nu blaren op me handen staan omdat ik zo hard aan het boenen was. maakt ook niet uit nu is wel lekker alles schoon. ik ben daarna nog even naar de supermarkt gegaan want we konden niet alles vinden in de lidl. daar de laatste dingetje nog even gehaald :) we kunnen weer makkelijk een week voor uit. daarna heb ik nog een film gekeken en eten gekookt, toen was aileen weer terug. vanavond ga ik wel optijd slapen want gisteren werd me nacht rust verstoord.

  • 15 April 2014 - 22:28

    Peter:

    Klasse hoor, de was gedaan en schoongemaakt en eten gekookt. Aileen niet te veel verwennen hoor. Je ziet ze maakt je s'nachts gewoon om 01:30 uur wakker. Ze maakt ons ook altijd wakker maar stapt dan alleen op vrijdag of zaterdagavond. Nu is het wel heel extreem. Komt zeker dat het niets kost. Nou ik ga slapen want moet morgen naar Landstede om praktijkles te geven. Gr Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 13965

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: