trainings dag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu trainings dag - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

trainings dag

Blijf op de hoogte en volg Amanda

22 April 2014 | Malta, Dingli

We moesten vandaag super vroeg uit bed voor een trainings dag. We wisten alleen niet waar het precies was. We wisten alleen dat het in sliema was. Wij daar aan gekomen na 5 minuten zoeken. Kregen we eerst uitleg over een nieuw merk dat we hebben. Ik vond dat niet zo interessant want ik had net gisteren dat merk geleerd. Maar daarna hadden we over hand en voet behandelingen en wat daar allemaal voor ingrediënten in zaten. Dat vond ik wel interessant. We ging daarna de voeten behandeling leren en ondergaan. Ik vond het heel leuk om te doen en om te ondergaan. Is heel anders dan in Nederland want je neemt nu hele onderbeen mee, in het voeten badje en met de scrub en eigenlijk met alles. Daarna hadden we even korte pauze. Daarna hadden we geleerd over de hand producten en gingen we ook behandelen en bij de hand is het zelfde ze nemen hier ook de onderarm mee. Ik vond het heel leuk om te leren. Daarna hadden we de middag pauze. Na de pauze gingen we een rug massage leren. De meeste grepen wist ik wel, of we hadden ze op school geleerd of ik op stage. Maar we hebben wel nieuwe leuk technieken geleerd. Ik had eerst de massage op aileen gedaan en zij daarna op mij. Ik zat zo vast met mijn schouders, het masseren deed z’n pijn en aileen leefde zich helemaal op mij uit haha. Ik hoop dat het morgen beter aan voelt. Ik ga zo me bedje in en dan lekker filmpje kijken. Want morgen nog werken en dan donderdag vrij, vrijdag school en zaterdag vrij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 13967

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: