ziekjes - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu ziekjes - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

ziekjes

Blijf op de hoogte en volg Amanda

28 April 2014 | Malta, Dingli

Ik was vannacht ineens heel erg slecht geworden. Ik heb bijna niet geslapen. Ik had aileen wakker gemaakt en ze heeft voor me gezorgd. Echt heel lief. Ik voelde me echt niet lekker dus ik heb stage afgebeld. Ik heb vandaag lekker rustig aan gedaan. Lekker met danny geskype (helaas moest ik weer naar de mac daarvoor) daarna lekker in bed gelegen en een filmpje gekeken. Vanavond ben ik weer even naar de mac gegaan om met papa jasper danny en mama te skypen. Ik mis hun. Ik ga strak lekker vroeg slapen en morgen nog een dagje uitzieken.

  • 28 April 2014 - 21:32

    Esther:

    Beterschap wijffie. Hopelijk ben je vlug weer beter!!

  • 28 April 2014 - 22:02

    Ingrid:

    Sterkte Amanda hopelijk voel je je weer snel beter.
    Lief dat je vriendin zo goed voor je zorgt.
    Beterschap !!

  • 28 April 2014 - 23:23

    Iris:

    Beterschap meis!!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 13982

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: