heel kort dagje stage - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu heel kort dagje stage - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

heel kort dagje stage

Blijf op de hoogte en volg Amanda

30 April 2014 | Malta, Dingli

ik ben al wel wat beter maar ik voel me nog niet echt helemaal oke. ik heb wel goed geslapen vannacht maar ik was om 6 uur wakker en kon niet meer slapen. toch maar met goede moed naar stage en dan maar wat rustiger aan doen. ik kwam er aan ik had de was even opgevouwen en ging naar de receptie en sabina zei me je ziet er ziek uit hoe voel je je. ik zei dat wel wat beter gaat maar nog niet optimaal was. ze vroeg of ik me check ronde wou doen. dus heb ik gedaan. ik kwam terug en toen zei ze ga maar naar huis. rust veel uit en snel weer beter worden. ik moest 10 uur beginnen met stage en kwart over 10 liep ik de deur alweer uit. nou ja gelukkig was aileen ook vrij en is dit ons enige dagje samen 'vrij' :( ach ja we zijn smiddags nog naar strand geweest maar ik werd daar niet echt goed ik had het koud en die wind vond ik verschrikkelijk, terwijl de zon heel erg brande. dus ik ben naar huis gegaan en heb een paar uur slapen ik doe vanavond lekker rustig aan en morgen proberen uit te slapen

  • 01 Mei 2014 - 20:02

    Esther:

    Beterschap! Kom jou ook volgende week even lekker verwennen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 13983

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: