dokter - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu dokter - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

dokter

Blijf op de hoogte en volg Amanda

02 Mei 2014 | Malta, Dingli

Ik ben vandaag naar de dokter geweest alleen toen we er waren ging hij net dicht. Maar hij ging smiddags weer open. Toen zijn we naar het strand geweest om een ijsje te eten. Toen zijn we naar huis geweest om te gaan eten. Daarna hebben we alba nog geholpen om te gaan verhuizen, nouja een deel dan. Ze gaat ons morgen verlaten en dan krijgen voor 1 week een nieuw meisje. Daarna zijn we weer naar de dokter geweest. Ik heb een infectie maar ik weet niet precies wat. Maar hij zijn neus en keel zo iets. Ik heb 2 medicijnen gekregen, 1 moet ik elke dag 1 van nemen 3 dagen lang. De ander moet ik elke ochtend en avond nemen en ik denk tot de pillen op zijn. Daarna moet ik nog rusten dus word dit weekend nog geen stage voor mij. Ik ga vanavond lekker filmpje kijken en heerlijk slapen.

  • 02 Mei 2014 - 21:41

    Esther:

    Beterschap wijffie.

  • 03 Mei 2014 - 08:42

    Fenny:

    Wat vervelend nou, heel veel betereschap hoop dat je je gauw beter voelt.
    Veel liefs van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 13988

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: