familie Suijkerland - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu familie Suijkerland - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

familie Suijkerland

Blijf op de hoogte en volg Amanda

05 Mei 2014 | Malta, Dingli

vandaag zijn aileens ouders aan gekomen. vanmorgen ging aileen al vroeg naar het hilton hotel omdat haar ouders daar aan gekomen waren. ik bleef nog lekker in bed liggen. ik ging daarna naar de mac toe om even te skype met danny daarna ging ik weer terug naar appartement. toen zaten aileens ouders hier eerst natuurlijk een dikke knuffel gegeven. zo fijn om gewoon weer bekende mensen te zien. we gingen daarna nog even langs school om te kijken of er post was, want we krijgen helemaal geen mail of er post voor je is of niet en dat hoort wel. maar ja mama had me favoriete thee op gestuurd <3 en ik had een kaartje van me tante. daar word je gewoon spontaan weer blij van dat mensen zo met je mee leven enzo. net als alle reacties onder mijn verslagen super leuk om te lezen en super lief dat jullie allemaal meeleven. daarna gingen we naar het hilton hotel om eerst even de kamer te zien, zag er allemaal super uit. om vervolgens met z'n allen naar het buitenzwembad te gaan om lekker te liggen bakken. nou dat is gelukt ook, ik en aileens moeder zijn verbrand. daarna zijn we nog even gaan zwemmen in het binnen zwembad omdat we buitenzwembad te koud vonden haha. daarna hebben we lekker gedoucht en de lekkere thee gedronken ^^ toen hebben we nog even wat boodschapjes gedaan voor avond eten en hebben aileen en de moeder gekookt. het was heerlijk. aileen is toen weer mee gegaan naar het hotel en ik ben lekker filmpje aan het kijken in bed zo gaan slapen want morgen weer een dagje werken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 13951

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: