GESLAAGD - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu GESLAAGD - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

GESLAAGD

Blijf op de hoogte en volg Amanda

22 Mei 2014 | Malta, Dingli

ik had vandaag een massage om 3 uur dat wist is gisteren al. daar voor heb ik een beetje niks gedaan enzo.. beetje promotie werk. in mijn pauze heb ik gehoord dat maar 1 persoon cash had betaald en de rest had allemaal waardebonnen. die persoon had ik gisteren tijdens de promotie handmassage gedaan. dus thomas was vet trots op mij. ik had mijn kamer klaar gemaakt voor de behandeling. het was een vriend van jean dus hij hoeft niet te betalen. dus ik had er niet echt zin in. toen hij binnen kwam zag ik ook nog dat hij gehandicapt was. zag ik eerlijk gezegd al helemaal tegen op. maar hij was heel aardig. het was echt een leuke man. ik moest hem alleen met sommige dingen helpen. dat vond ik helemaal niet erg. en aan het einde kreeg ik 10 euro fooi. me eerste tip :) toen ik mijn kamer weer netjes had gemaakt. zei thomas dat ik nog een rug massage had. dat waren toevallig nederlanders. het was een koppel. en ik moest 1 doen en babbara moest 1 doen. toevallig spreekt ze ook nederlands dus was echt leuk. na de massage nog paar dingen gedaan. aan het einde van de dag had ik officieel al mijn stage uren :) dus ik heb mijn diploma, ik ben zoo blij en ook dat ik een week vrij ben. nog een paar daagjes wachten en dan kan ik me diploma aanvragen anders zitten we met stufie. ik heb net ook heerlijk nagellak op gedaan, wat heb ik dat gemist he. maar we gaan straks een keer klaar maken en dan gaan wel even goed vieren dat ik geslaagd ben :)

  • 22 Mei 2014 - 21:55

    Esther:

    GEFELICITEERD!!! Geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 13976

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: