super verrassing - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu super verrassing - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

super verrassing

Blijf op de hoogte en volg Amanda

24 Mei 2014 | Malta, Dingli

zo als jullie allemaal al weten kwamen wendy en mama vandaag aan. ik had berichtje gehad dat ze in vliegtuig zaten. dus ik rustig aan ontbijten. klein beetje opgeruimd, de was en afwas gedaan. toen kreeg ik berichtje dat ze geland waren :). na een tijden ging ik naar hun hotel toe maar ze zijn met de bus gegaan ipv met de taxi. dus ik bij de bus halte gaan staan. kreeg ik berichtje achter dat ze in sliema waren. dus ik dacht mooi zijn ze hier bijna. en niet na denken dat die bus van af vliegveld niet eerst lang sliema gaat. dus ze waren weer terg gegaan naar vliegveld. ze hadden ook niet na gedacht ze zijn in st julians we stappen gewoon ergens uit amanda vind ons wel. maar ja weer terug gekomen op het vliegveld hebben ze een taxi genomen naar hotel. ik zat in de mac even lekker een ijsje gegeten. toen kreeg ik berichtje dat ze er waren dus ik daar snel heen en die man had me naar hun kamer gestuurd. wendy deed net de deur los want die wou me beneden op halen. eerst wendy knuffelen. en toen zag ik danny super leuk echt waar. en dat jullie allemaal wisten zo gemeen (a) toen mama knuffelen en toen danny ^^ . we zijn daarna naar mijn appartement gegaan. even laten zien en toen boodschappen gedaan :). aileen kwam weer van werk en die had ongeveer zelfde reactie als mij ^^ dat we al een vermoeden hadden dat danny zou komen en toen hij precies om kwart voor 11 ook niks meer ontving was het mij al helemaal duidelijk.we zijn savonds nog wezen stappen met aileen danny en wendy. we zijn naae club 22 geweest dat is ee club op 22 verdieping van een gebouw. en daarna nog naar gewone tentjes geweest. nu lekker slapen in het hotel want er zijn 4 bedden ^^

  • 25 Mei 2014 - 13:15

    Fenny:

    Geweldig meid, geniet maar flink deze week. Kan je de schade van afgelopen weken inhalen. Veel liefs voor jullie allemaal daaren heel veel plezier met zijn allen.

  • 25 Mei 2014 - 19:08

    Anne:

    Haha super leuk stukje Aman, geniet ervan!! Heerlijk om elkaar weer te zien he. Liefs

  • 29 Mei 2014 - 14:19

    M.van Blanken:

    Hi Amanda , wat een verrassing he, en nu is het al weer bijna voorbij, geniet nog maar lekker een paar dagen , doe ze allemaal de groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 13976

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: