le meridien - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu le meridien - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

le meridien

Blijf op de hoogte en volg Amanda

27 Mei 2014 | Malta, Dingli

vandaag hebben we weer vroeg ontbeten want tja het ontbijt staat er maar tot half 10. daarna zijn ik en danny naar mijn appartement gegaan om internet te hebben want ik moest van de laatste 2 dagen nog schrijven. ik had de verslagen wel geschreven maar om een of andere manier verzende hij hem niet van uit het hotel. daarom zo laat sorry daarvoor. maar toen ik ongeveer klaar was kwamen mama en wendy van het winkeltjes kijken weer. toen hebben we leuk met z'n allen een spelletje gedaan. daarna lekker wezen eten ook in het appartement en nog lekker even rustig aan gedaan. omdat we gisteren heel veel zon hebben gehad en een paar verbrand zijn. was het idee om naar mijn stage te gaan. daar lekker een duik te nemen in het binnen zwembad. we kwamen daaraan, we werden ontvangen als ongeveer VIP gasten haha super leuk. toevallig moest aileen vandaag op mijn stage een dag mee draaien. dus die zagen we ook gelijk en die moest ons rond lijden terwijl ze daar ook voor het eerst was dus heb ik maar rond geleid. het was zo leuk dat ze konden zien waar ik stage loop. want dan hebben ze er ook een indruk van. daarna hebben we lekker gebruik gemaakt van binnen zwembad, de jacuzzi, sauna en stoomkamer. we zijn daar dik 3 uur geweest. daarna hebben ik hun nog even het buitenzwembad laten zien. toen hebben we boodschappen gedaan en lasagne gemaakt. net hebben we nog met de mannen thuis geskyped en straks gaan we nog even aan de waterpijp haha en je raad het nooit mama gaat ook mee hahahah welterusten iedereen.

  • 27 Mei 2014 - 23:12

    Peter Suijkerland:

    Weer lekker genieten met de familie en je vriend.
    Je bent met Danny naar het appartement gegaan om te internetten? MMMM. en dat moet ik geloven?Volgens mij ben je daar nooit aan toe gekomen. (grapje)
    Gelukkig had je het nu wel klaar voordat je moeder en Wendy weer terug kwamen zodat wij weer te lezen hebben. Leuke foto's trouwens op FB. Nog gezellige dagen verder. Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 13980

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: