happy day - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu happy day - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

happy day

Blijf op de hoogte en volg Amanda

03 Juni 2014 | Malta, Dingli

ik kwam op stage aan en het was vreemd want helena en sabina waren er niet. maar helena mocht later komen en sabina was iets aan het doen. ik had was een tijd bezig en al snel had ik pauze. na de pauze zag ik helena en jean zou ook komen rond de middag. maar hij kwam niet nog steeds geen idee waarom maar ik vind het niet erg. hij is echt niet leuk. dus ik was al blij daar door. toen kwam sabina binnen en heeft mijn uren getekend :). en ze vond me make up leuk en best van alles ze zei dat ik nu ingepland kan gaan worden!! voor massages dus ik mag eindelijk wat doen. super blij. daarna me dagelijkse dingen gedaan. toen had thomas een behandeling dus lekker bij de receptie met helena. ik heb toen een briefje gemaakt dat ik de 19de een etentje wil en dan kunnen ze al kijken of ze kunnen of niet. toen was de was alweer voorbij. het ging echt snel vandaag. ik heb net ook mijn DIPLOMA aangevraagd en ik heb nu 3 dagen vrij dus echt allemaal super.

  • 03 Juni 2014 - 22:08

    Peter:

    Hehe, zijn ze daar wakker geworden? Nu ga je over 3 weken weg en mag je pas wat gaan doen. Beetje laat. Hadden ze dat niet eerder kunnen doen? Gelukkig krijg je wellicht nu leuke opdrachten in plaats van de was opvouwen. Gr Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 13971

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: