druk - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu druk - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

druk

Blijf op de hoogte en volg Amanda

09 Juni 2014 | Malta, Dingli

ik kwam aan op stage en ik ging mijn dingen doen wat normaal ook doe. toen werd ik ineens van boven geroepen dat ik naar de receptie moest komen. dus ik ging daar heen had thomas een behandeling dus moest ik receptioniste spelen samen met sabina. toen kwam er een man die had blijkbaar ook een behandeling met thomas maar was niet ingepland dus ik moest nog een uur langer daar zitten. sabina zei toen ik ga snel wat eten en jij red je hier wel toch. tuurlijk red ik me wel, al zo vaak daar gestaan. toen kwam ze terug en mocht ik voor lunch gaan. het eten was echt een keer lekker vandaag:). toen ik terug kwam zei sabina dat ik terug naar de kantine moest gaan en wat eten jatten voor thomas anders had hij geen tijd meer om te eten. maar ik moest oppassen en niet gesnapt worden. dus het was echt vet spannend. en thomas was heel blij met mij :) daarna heb ik de massage olie potjes bij gevuld. en toen moest ik promotie materiaal vouwen omdat het hotel nog meer nodig had. toen ik heel veel gevouwen had zei sabina dat ik model moest liggen voor een paraffine warp. in nederland deden we alleen voor handpakking. maar hier smeren ze je in met een kwast. en deze paraffine was modder dus was super goed voor mijn huid. het was echt een appart gevoel maar ik vond het wel lekker. toen nog de was gedaan en toen mocht ik al weer naar huis. ik ben de hele dag wel druk geweest :) we zijn net nog even uit eten geweest nu snel slapen want morgen om 9 uur beginnen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 13962

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: