zon zon zon - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu zon zon zon - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

zon zon zon

Blijf op de hoogte en volg Amanda

13 Juni 2014 | Malta, Dingli

vandaag heb ik lekker rustig aan gedaan. ik heb mijn teen nagels gelakt toen wou ik naar het hilton. maarja dit keer werd ik weg gestuurd want het was alleen voor hotel gasten ik zei ik werk bij de myoka spa en ik mogen hier liggen en dat ik al eerder hier gelegen had. het maakte niks uit toen ben ik weer naar huis gegaan even gegeten en toen naar het strand gegaan. daar het ik lekker paar uurtjes liggen bakken. toen ik terug kwam heb ik lekker lang gedouched. en eten gekookt. en paar films gekeken en in slaap gevallen dus het was een lekker relax dagje :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 13981

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: