lotus spa - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu lotus spa - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

lotus spa

Blijf op de hoogte en volg Amanda

14 April 2014 | Malta, Dingli

vandaag was de grote dag het was mijn eerste stage dag. we moesten er om 10 uur zijn. wij komen daar aan en werd ons voor gesteld en een gesprekje met de spa manager waarvoor wij dit willen en wat wij voor behandelingen kunnen doen. daarna moesten we onze kleren passen. het is heel anders dan in nederland want ik moet hier helemaal in het zwart en in nelderland moest ik helemaal in het wit. het is een heel mooi pakje vind ik zelf. daarna werd ons uit gelegd hoe we mensen verwelkomen en dat moesten we natuurlijk in een rollen spel na spelen haha. maar ja we hebben gezien hoe we de behandelkamers netjes maken, hoe de was werkt, hoe het beneden werkt bij het zwembad, wat de regels zijn in de spa, wat voor behandelingen ze geven, ik moest een rug massage geven bij spa manager en kijken naar de huid dit ging goed en zij vond dat ook. en volgens mij nog wel meer dingen maar ik kom er zo even niet op. ik vond het heel leuk maar ik vond het wel heel vermoeiend omdat je zo veel info krijg in 1 dag maar we moesten om 10 uur beginnen en 6 uur waren weer vrij. het was daar ook erg warm omdat ze een binnen zwembad hebben maar gelukkig kan er een deur dicht. deze week moet het woensdag zaterdag en zondag nog werken. weer van 10 tot 6 we gaan ons best doen :) ik ga vanavond lekker filmpje kijken en vroeg slapen.

  • 14 April 2014 - 21:57

    Ilse Vos:

    Heeeeee AMANDAA!!

    Super al je berichten zo kan ik je mooi in de gaten houden hhaha.
    Ik hoop dat je veel nieuwe dingen leerd op stage (zodat jullie ze weer aan ons kan leren) :D
    Nog super veel plezier daar in het verre Malta!!!
    Msis jullie

    Kusjes en groetjes
    Ilse

  • 14 April 2014 - 21:57

    Peter:

    Leuk om jouw ervaring van vandaag weer te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 13901

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: